Curaj găină că diseră te tai şi te fac borş


Primul meu post in primul meu blog. Să-ncepem deci. Curaj (vouă, desigur... dar şi mie; îmi tremură stiloul în mână :)). Cum zice mama „curaj găină că diseară te tai şi te fac borş”.


     Ador să gătesc. Da, cred că ţi-ai imaginat. Locuind singură îmi pot desfăşura în voie acest „mare” talent ce mi-a fost dat. Reţetele mele sunt simple, ieftine, colorate, rapide şi, câteodată, foarte gustoase. „Câteodată?!” te vei întreba ... ehi da oameni buni, din păcate ador să experimentez reţete noi adăugând fel de fel de ingrediente, mirodenii stranii şi alte bazaconii. Extravaganţa asta poate conduce la un rezultat final dezastruos. Vă spun cu mâna pe inimă că nici câinii nu au curajul să pună gura pe ce iese din mâinile mele (de rare ori, dar se întâmplă). Mda. Totuşi, reţetele mele "îndrăzneţe" au impresionat o mare varietate de oameni: români şi străini, bogaţi şi săraci, cu facultate şi fără, orăşeni şi ţărani, etc. 

    Blogul asta a fost gândit pentru oameni singuri, simpli, care nu au timp/chef sau poate nu au înclinaţie spre bucătărie. Dar nu numai. Şi NU va fi un blog exclusiv culinar. Cei ce vor decide să „mă citească” vor avea ocazia să descopere câte ceva despre gândurile mele (curioase)  în relaţie a tot ce ne înconjoară.

    „Bucătăria” mea se bazează pe ingrediente uşor de reperat, ieftine, nutritive, biologice pe cât posibil. Născută la ţară fiind am învăţat să preţuiesc tot ce mama natură poate oferi. Nu mă inspir la bucătăria Chineza care are ca motto: „tot ce e verde şi tot ce se mişcă se poate mânca”. Cel puţin, nu încă, dar cum sunt o persoană temerară nu este exclus să mă vedeţi cu cine ştie ce buruieni bizare-n farfurie. Nu vă speriaţi prea tare totuşi... eu glumesc foarte mult, mai ales pe seama mea

      Aşadar, haideţi să ne distrăm împreună! 

PS. Îţi mulţumesc pentru curajul şi răbdarea de care ai dat dovadă intrând şi citind aceste rânduri până la final. Sper, din suflet, că te vei întoarce. Eu te aştept cu farfuria pe masă. (blog) :)


Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Felicitari!! un super blog...chiar cred ca imi poti fi de ajutor , mai ales ca nu prea am "timp" (chef) sa stau prea mult prin bucatarie. Astept noi retete :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc. Apreciez foarte mult încurajările tale. Te aştept cu mare drag şi dacă ai întrebări, nu ezita.

    RăspundețiȘtergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.