Cartofi fierţi - cu usturoi


Nu este neapărat o reţetă dar un alt original mod de a servi cartofii. Idee italiană. Mâncam şi eu, când eram mică, dar fără pătrunjel. Şi nu era un fel de salată ca aceasta dar cartofii erau întregi şi eu întindeam în mujdei. Numai mie îmi plăcea şi-mi făceam singură. Paranteză: Mama detestă acest tubercul!

Cartofii nu sunt foarte des folosiţi în bucătăria italiană. Evident, au paste! Totuşi, depinde de zonă, obiceiuri, tradiţii. În estul Italiei era o mâncare destul de comună.

Ingrediente:
  1. cartofi
  2. usturoi
  3. ulei de măsline
  4. pătrunjel verde sau uscat
  5. sare după gust
Mod de preparare:
  1. Cartofii fierţi întregi sunt tăiaţi/sfărâmaţi cu furculiţa
  2. Se taie/pisează usturoiul şi se pune peste cartofi
  3. Taie pătrunjelul mărunt adaugă-l împreună cu uleiul de măsline şi sarea. Amestecă şi e gata.

Aşa de simplu şi aşa de bun că nu te mai saturi. De obicei era alăturat, precum garnitură, la peşte/carne pe grătar.
Eu mănânc aşa, simplu. Merită o încercare! Măcar de curiozitate. :)


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii