Cola cu ness


Sau cu orz (instant) în cazul meu.

Din seriile „nu e o reţetă ci o idee” şi „special pentru studenţi/elevi/bărbaţi”

Când eram mici (acum vreo 25 de ani) nu se prea găsea cafea iar nesul era foarte rar. Sora mea cumpăra mereu de la polonezi. Se numea Inka ( se găseşte şi acum în supermarketuri) iar eu mâncam cu lingura pe ascuns. Adică o frecam cu zahăr şi mâncam aşa, fără să pun apă. Noroc că nu avea cofeină altfel nu ştiu ce s-ar fi ales de mine. Mi-a venit o poftăăăăăăăăă....

Cum spuneam sora mea avea mereu şi venea de la servici în grabă să ne prepare o cafea rapidă. Ce spumă făcea că ne lua mereu prin surprindere şi râdeam cu lacrimi când curgea totul pe lângă. :)

Nu este foarte sănătos dar merge din când în când. Mai schimbăm felul în care bem cafeaua de zi cu zi, plus că este foarte practic şi BUN bun BUN. 
Atenţie dacă foloseşti ness pentru că e combinaţie puternică: ambele conţin cofeină. Să bei doar dimineaţa. 

Ingrediente:
  1. 1 pahar de Cola (chiar şi cea  mai ieftină merge foarte bine în acest caz)
  2. 2 linguri ness/Inka/orz (instant). Adică să fie solubilă. NU sunt bune plicurile 3/2/4/5 în 1 că are deja zahăr şi nu o poţi bea. Dezgustător de dulce. Şi asta mi-a făcut să-mi amintesc de un tip care obişnuia să pună 3 linguriţe de zahăr într-un espresso (cafea italiană scurtă scurtă scurtăăăăăăă). El nu servea cafea cu zahăr CI zahăr cu cafea. Nu era nicio linguriţă de cafea în ceaşcă şi el punea 3 linguriţe de zahăr. Brrr. 
Mod de preparare:
  1. Se pune ness-ul/Inka într-un pahar înalt. Se adaugă puţină cola, se amestecă să se dizolve bine instantul şi apoi se pune Cola umplând (ce aiurea sună conjugarea asta) paharul până sus. ATENŢIE: nu turna cu viteză că face o grămadă de spumă şi dă afară. Mai ceva ca berea.
  2. Se serveşte cu NESAŢ. Vara merge super cu ghiaţă (cuburi).   

Trimiteți un comentariu

6 Comentarii

  1. Super! Când o să-mi cumpăr cola o să-mi fac! Am impresia că am mai băut așa ceva în trecut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Reteta asta o folosesc inainte de sala cu 5 minute. Iti da o super energie si te face sa pompezi din greu. Din pacate cu timpul iti afecteaza inima si ficatul. Dar o data pe saptamana daca ai nevoie de o doza zdravana de energie merge super. Umple paharul pe jumate si e mai tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O dată la 2-3 luni, pentru mine. Ţin la inima mea. :) Mulţumesc pentru timpul acordat scrierii acestei mărturii. Înseamnă mult pentru mine. (f)

      Ștergere
  3. Devorez un pahar chiar in acest moment. Diferenta e ca eu am scos acidul(bulele) din pepsi. Mai usor de "digerat".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, eu ador bulele alea. Cred că există băuturi dintr-astea și fără acid, nu? Chiar nu știu, dar ce nu se găsește în ziua de azi.
      Mulțam pentru mărturie.

      Ștergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.