La mulţi ani, femeie!


E ziua femeii, a mamei.
Plec la părinţi. Să o felicit pe mama şi cumnata mea. Restul surorilor nu sunt în ţară.
Îţi urez ŢIE, femeie si/sau mamă, un sincer LA MULŢI ANI!
La mulţi ani fericiţi, mamă!
La mulţi ani fericiţi, Cicy!
La mulţi ani fericiţi, dragele mele surori, nepoate!
La mulţi ani fericiţi, prietenelor mele virtuale de pe Facebook/prietenelor din viaţă!
La mulţi ani fericiţi, femeilor ce mă urmăresc şi mă citesc cu răbdare şi toleranţă!

Pentru mama
Asa era mama în vremea copilăriei mele, plina de minunăţii, pe cât îmi aduc aminte; şi-mi aduc bine aminte, caci braţele ei m-au legănat când îi sugeam ţâţa cea dulce şi mă alintam la sânu-i gângurind şi uitându-mă în ochii ei cu drag! şi sânge din sângele ei şi carne din carnea ei am împrumutat, şi a vorbi tot de la dânsa am învăţat.” (Ion Creanga)
Citat luat de pe Crestin Ortodox
Florile de pe felicitări de pe Icon Archive

La mulţi ani SENINI! 
Pe Carpe Diem am scris un articol despre ce să.i faci cadou mamei, citeşte-l. O mamă.. te vrea pe tine fericit şi casa curată, aranjată cu o masă caldă şi un buchet de ghiocei într-o vază. Atât.

Pentru o vastă gamă de fotografii cu diferite nume, vizitează pagina Facebook. Poate devenim prieteni. 

O zi fantastică-ţi doresc. 
Să ai parte numai de fericire... de acum şi până-n veac. 


Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.