Paste gratinate


Nu este o reţetă ci o idee atunci când ţi-au rămas paste şi nu ştii ce să faci cu ele. Italienii folosesc des această metodă.

Ai nevoie de paste scurte (de preferat) deja gătite cu suc de roşii/măsline etc: penne, rigatoni, etc.
De asemenea ai nevoie de grana padano, grano, pecorino sau/si caşcaval ras. 100 g, depinde de gusturi şi cantităţi. Cu cât pui mai mult cu atât sunt mai bune.

Pui pastele deja gătite într-o tavă sau, cum am pus eu, într-o tavă de unică folosinţă. Împresoară deasupra grano padano/caşcavalul într-un strat cât mai gros şi dă la cuptorul cu temperatură maximă 280°.
Lasă vreo 20-25 de min. Focul trebuie să fie puternic şi deasupra ca să se rumenească bine. 
Se servesc doar fierbinţi! Nu cumva să te pună păcatul să le reîncălzeşti "încă o dată". Trebuie să le mănânci pe toate.
Menţiuni
Eu nu prea mă dau în vânt după mâncarea asta că mi se pare prea lung procedeul. Sunt foarte bune ca să mai schimbi mâncarea, să faci ceva nou. Depinde de gusturi.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii