Salată cu marole, ton

O altă variantă de salată de primăvară, de data asta cu ton şi marole.
Recomand cu căldură celor care sunt la dietă sau vor să-şi detoxifice organismul.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 10 min
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 1 cutie de ton în ulei
  2. 2 plante de lobodă (10 frunze)
  3. 1 plantă de marole sau alt tip de salată verde
  4. 4-5 rămurele mărar
  5. 1 morcov mic
  6. 1 ou fiert
  7. 1/2 linguriţă sare
  8. Opţional: 1 ardei iute + 1 legătură ceapă verde (este bună şi cu şi fără. Eu sunt singură şi-mi permit să mânc ceapă la orice oră)
Mod de preparare
  1. Curăţă, spală marolele, mărarul, loboda şi taie-le mărunt (eu le rup cu mâna)
  2. Spală morcovul (eu nu îl rad că e producţie proprie şi e bio), taie-l cuburi sau rade-l pe răzătoarea mare
  3. Pune totul într-un bol mai măricel (tonul cu tot cu ulei, verdeţurile, morcovul, oul tăiat, sarea, etc) amestecă foarte bine şi serveşte ca garnitură la diferite fripturi sau simplă, cum fac eu. Super bună!!!
Dacă ţi-a plăcut şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook este echivalent cu mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii