Salată cu paste

O altă variantă (personală. Mai toate reţetele mele sunt invenţii/combinaţii personale. Am mai zis de multe ori. Uneori precizez, alteori nu) de salată/mâncare de primăvară, ceva mai consitentă şi deosebită.
Recomand cu căldură celor care sunt la dietă sau vor să-şi detoxifice organismul.
Optimă idee pentru vegani, vegetarieni şi... celibatari. :D

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 15 min
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 200 g paste scurte. Eu am pus fusili
  2. 1 legătură de ceapă verde (8-10 buc)
  3. 2 plante de lobodă (10 frunze)
  4. 4 frunze de stevie
  5. 1 legătură de mărar (4-5 rămurele)
  6. 4 linguri boabe de porumb
  7. 3 linguri ulei de măsline
  8. 1/2 linguriţă sare
  9. Opţional: 1 ardei iute; seminţe crude de floarea soarelui/in/susan
Mod de preparare
  1. Pune pastele la fiert. 7-8 min, depinde. Scrie pe pachet. Scurge-le şi răceşte-le sub un jet de apă rece
  2. Curăţă, spală şi taie ceapa, ştevia, loboda, mărarul. Pune totul într-un bol mai măricel
  3. Adaugă boabele de porumb, ardeiul iute tăiat mărunt (sau boia de ardei) uleiul, sarea; amestecă foarte bine
Menţiuni
În loc de mărar poţi pune busuioc proaspăt. Eu nu am avut.

Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee), un like la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc. :)


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii