Cuburi de mentă

Azi e duminică şi nu vreau să te încarc cu reţete ce necesită mult timp de preparare.
Voi da o simplă idee, ingenioasă, practică şi de mare impact estetic.
Poate mulţi deja fac asta, dar poate alţii nu. Pentru aceştia din urmă scriu.
Ideea mi-a venit când am descoperit că foarte mulţi oameni iubesc apa cu gust de mentă. Eu nu prea, nu ştiu de ce. În Italia se comercializau sticle deja confecţionate de apă de acest fel.
Ideea mea este diferită pentru că se referă la cuburi de gheaţă care se pot pune în pahare (sau ulcele) unde vei servi diverse băuturi, alcoolice sau nu.

Ai nevoie de:
1. frunzuliţe de mentă sau busuioc (şi busuiocul dă o aromă deosebită apei)
2. apă
3. forme pentru gheaţă
4. congelator

Spală frunzuliţele,
Toarnă apa/umple formele cu apă
Aşează frunzuliţele de mentă/busuioc (sau orice vrei tu)  în formele de gheață
Dă la congelator şi lasă să îngheţe (4-5 ore, depinde)
Pentru mai mare practicitate, eu scot cubuleţele (după ce au îngheţat foarte bine, evident) şi le conserv într-o cutie separată (de îngheţată, de ex.). În acest mod când am oaspeţi pe neaşteptate, pot "să fac" pe gazda mereu pregătită.
Această operaţie trebuie făcută foarte repede deoarece, dacă stau mai mult de 1 min. afară, în momentul în care le pui în cutie, toate împreună, se lipesc. Mi s-a întâmplat de câteva ori şi nu a fost foarte simpatic/practic. Înainte de a deschide cutia o scutur de câteva ori, până aud că s-au dezlipit toate cuburile.

Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la postări sau pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii/idei), un vot (în dreapta sus) (sau un mic comentariu la obiect) este echivalent cu Mulţumesc. 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii