Salată de ouă, mac

O idee personală special concepută pentru prietenii mei celiaci. Deosebit de hrănitoare. 
Optimă în diete!

Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 10 + 5 min
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 3 ouă
  2. 1 ceapă roșie
  3. 100 g măsline felii (fără sâmburi, eu am pus cu... ca de obicei)
  4. 1 lingură mac
  5. 1 lingură semințe de floarea soarelui
  6. 1/2 linguriță sare
  7. 2 linguri ulei de măsline (dacă nu are tonul)
  8. Opţional: 1/2 linguriță boia de ardei iute + piper negru (eu am pus mixt - roz, alb, negru)
Mod de preparare
  1. Pune ouăle la fiert în apă rece. Când apa a-nceput să fiarbă, lasă 5 min apoi trece ouăle printr-un jet de apă rece
  2. Curăță, spală, taie ceapa rondele
  3. Curăță ouăle, taie-le cum vrei, pune totul într-un bol mai măricel (ouăle, ceapa, macul, semințele, uleiul, sarea, boiaua) amestecă foarte bine.
Mențiuni
  • Super bună, rapidă, practică, saţioasă şi sănătoasă!!!
  • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii