Mămăligă de ciuperci


Este o mâncare ce am văzut în Italia. Sora mea făcea foarte des (cu ghebe). Nu ştiu dacă este de origine italiană sau nu, dar este delicioasă şi foarte rapidă. Nu este chiar o reţetă, mai mult o idee dar depinde.
Exclusiv pentru cei care iubesc mămăliguţa. Eu o Ador!

Excelentă idee pentru celiaci!

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 10-15 min
Porţii: 2

Ingrediente:
  1. 1 borcan de 400 g ciuperci de care ai 
  2. mălai pentru mămăligă (1 +1/2 cană de apă + 1cană mălai; depinde de gusturi)
  3. 30-50 g caşcaval sau brânză telemea/de vaci
  4. 1/2 linguriţă chili sau 1 ardei iute
  5. sare după gust (puţină dacă pui caşcaval)
  6. Opţional: 50 g salam + 2 linguri ulei + 1 ou= ochi

Mod de preparare:
  1. Pui ciupercile în vasul în care faci mămăliguţa. Adaugi apa, când fierbe pui făină de porumb. Faci mămăliguţa normal, pui puţină sare. Cu 2 minute înainte să fie gata adaugi caşcavalul şi amesteci foarte bine. Torni pe o farfurie şi serveşti fierbinte!

    Mi-era tare foame şi voiam să mănânc un ochi aşa că am prăjit şi nişte salam. Excepţional! Foarte nesănătos ar zice unii, dar se merită! Oul era de la mama. :p
    Poftă bună!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii