Salată cu nuci şi...

O altă variantă personală de salată. 
ADOR salatele. Am zis de multe ori. O salată făcută „cu cap” îţi dă aportul de vitamine/fibre/energie necesar unei întregi zile de muncă/şcoală.
Recomand cu căldură celor care sunt la dietă sau vor să-şi detoxifice organismul. Optimă idee pentru celiaci.

Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 5 min
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 1 cutie de ton în ulei sau natural (eu am pus fără ulei)
  2. câteva foi (1 plantă) de salată verde, de care ai. A mea nu ştiu cum se numeşte. Seamănă mai mult a spanac. Crocantă şi puţin amăruie
  3. 4-5 rămurele mărar
  4. miezul la 3 nuci
  5. 1/2 ardei gras (roşu/verde)
  6. 3 linguri boabe de porumb
  7. sare după gust
  8. 2 linguri ulei de măsline (dacă nu are tonul)
  9. Opţional: 1 ardei iute/boia de ardei iute + 1 ceapă verde (este bună şi cu şi fără. Eu sunt singură şi-mi permit să mânc ceapă la orice oră)
Mod de preparare
  1. Curăţă şi spală salata, mărarul, taie-le mărunt (eu le rup cu mâna)
  2. desfă nucile şi prepară miezurile de mărimea care vrei. Dacă le prăjești niţel vor avea un gust mai bun dar vor pierde din calităţi şi NU recomand
  3. Pune totul într-un bol mai măricel (tonul cu tot cu ulei, verdeţurile, nucile, boabele de porumb, sarea, etc) amestecă foarte bine şi serveşte ca garnitură la diferite fripturi sau simplă, cum fac eu. Super bună, rapidă, practică, saţioasă şi sănătoasă!!!
Dacă ţi-a plăcut (şi ţi-am dat o idee), un like la pagina Facebook (click) este echivalent cu Mulţumesc şi mă încurajează. :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii