Pateuri cu jambon

Ca de obicei, aceasta este o idee şi nu o reţetă, pentru că foitajul este cumpărat (am mai precizat).
De post (dacă foitajul nu conţine ingrediente de frupt. Şi cică nu conţine. Boh... aşa scrie pe el).

Idee de weekend; rapidă, uşoară şi tare pofticioasă.
O precizare este esenţială: cuptorul trebuie să prăjească şi deasupra. Asta mai ales în cazul foitajului (pizzei). Dacă nu prăjeşte deasupra nu faci mare afacere. Al meu e pe gaz şi are foc dedesupt dar are şi o opțiune cu un foc deschis deasupra. Cred că știi la ce mă refer.

Ingrediente
  1. Foitaj (400 g - ies cam 12 porţii)
  2. 200 g prosciutto crudo/jambon
Mod de preparare
  1. Decongelează foitajul cum scrie pe ambalaj
  2. Taie fâșii de circa 2 cm (feliile de prosciutto cumpărat au cam 4 cm), lungi cât feliile de prosciutto/jambon
  3. Aşează feliile de jambon pe feliile de foitaj porţionate, rulează şi pune într-o tavă tapetată cu hârtie de copt
  4. Dă la cuptor vreme de 10-15 min. (depinde foarte mult de cuptorul tău) După 10-15 min aprinde focul deasupra cam pentru 40 sec. Opreşte, lasă-le în cuptorul închis cam 10 min. Altfel se lasă şi-i bai. Ale mele au fost cam maronii deasupra :D, am exagerat cu focul deschis, dar asta pt că am folosit un cuptor electric şi nu ştiam bine cum funcţionează)
Menţiuni

Se pot servi la micul dejun, ca desert, gustare, cu ceai, cafea etc. Numai în ziua în care le faci. Apoi trebuie să le reîncălzeşti. Optime ca aperitive la diferite petreceri/picnic.

Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la postări sau pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) sau un mic comentariu la obiect (dacă ai timp) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii