Sandviş cu lobodă, ştevie, ochiuri

Premiză: NU este o rețetă, ci o idee rapidă de weekend. 
Când am fost în anglia, familia la care am locuit, mânca doar sandvișuri în weekend. Erau zile de distracţie/relax. Stăteau destul la cratiţă în timpul săptămânii. 
Recunosc că erau zilele mele preferate (astea din weekend). Poate bănuieşti şi de ce. În cursul săptămânii mâncam barete energetice pe ascuns. Pfffffffff. Ce amintiri. M-am întors cu 5 kg în plus. Buuuuuuuuu.

Ştiu că toţi ştim să facem un sandviş, dar poate nu te-ai gândit niciodată că-n loc de salată poţi folosi şi alte verdeţuri.
Mulți susțin că sandviș-urile fac parte din categoria FAST food și nu fac bine. Hmm. Nu știu ce să zic... dar, dacă în loc să faci sandviș, pui totul pe o farfurie și ții pâinea GOALĂ în mână, e mai sănătos? Ce se schimbă?! Nu prea are sens afirmația cum că un sandviș face rău.
Dacă-l faci tu acasă, face foarte bine! Sufletului, ochiului, dar mai ales, stomacului. Gnam, gnam!

Ai nevoie de
  1. felii de pâine (posibil cu cartofi, ca să fie mai dură). A mea era făcută-n casă.
  2. Câteva frunze de lobodă, ştevie şi ce mai vrei
  3. şuncă, bacon, salam, muşchi sau orice fel de altă carne ai prin casă. Am făcut şi cu ou (ochi)
  4. câteva feliuţe subţiri de ardei iute (sau boia) – îmbunătățește circulaţia, afrodiziac, arde grăsimile
  5. Opţional: seminţe de susan, in, etc. usturoi, felii de ceapă, etc.,
Mod de preparare (parcă nu ai şti, dar na, ceva trebuie să scriu!)
  • Am pus pe grill feliile de pâine, şi bacon-ul (îmi place pâinea prăjită/crocantă). Poţi folosi şi toaster, sandvich maker, plită, tigaie teflon/tip grill
  • Am spălat frunzele de salată, lobodă, ştevie (am făcut ochiul, tot pe grill, al meu e electric, cu placă)
  • Am format sandviş-urile şi gnam, gnam. Crocant, aromat, delicios şi sănătos, aş zice eu. 
Mi-a plăcut enorm și-am zis să-ți dau și ție ideea asta. Mai ales că nu sunt mare mâncătoare de carne şi nici de sandvișuri.

Dacă ți-a plăcut şi ţie, un like/share la pagina Facebook ar fi foarte mult apreciat. Mulțumesc.

Pentru alte idei de genul vizitează meniul din a doua bară „Idei

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii