Respiraţie proaspătă


Iată şi articolul despre eliminarea mirosului neplăcut ce îl lasă ceapa şi.... nu mai spun de usturoi, pe care ţi l-am promis (ştii tu). Toate metodele sunt testate de mine şi, cum sunt mare fan al cepei (şi usturoiului), am făcut studii aprofundate ani de-a lungul. :D

O precizare este necesară: doar ceapa crudă (şi usturoiul) ne dăruieşte acel „parfum” irezistibil.
Am cunoscut pe cineva care refuza să mănânce orice conţinea ceapă proaspătă sau gătită termic. Surprinsă l-am întrebat de ce. Iţi dai seama că eu, fiind mare amatoare de ceapă în statul ei pur, eram foarte contrariată. Era cât pe ce să renunţ la prietenia acestei persoane pentru un asemenea afront!
Răspunsul a fost surprinzător. „O sa-mi miroase respiraţia îngrozitor!” Măi, „plăpândule”, ceapa fiartă/prăjită NU miroase!   


1. Poţi ÎNCERCA să  elimini mirosul din gură spălându-te pe dinţi şi pe limbă. Nu te spăla niciodată cu energie pentru că dăunează smalţului şi gingiilor.  Nu ajută la nimic.

2. Mestecă pătrunjel (mie nu-mi place, plus că-mi rămân bucăţele de frunzuliţe între dinţi şi greu le mai scot. Am un zâmbet foarte frumos, mi s-a spus. Imaginează-ţi că surâd cu gura până la urechi şi-ntre dinţi: pătrunjel. Dezgustător! Mi s-a dus tot farmecul!)

3. Mestecă mentă proaspătă. Idem

4. Mestecă salvie. Idem Brrrrrr

5. Mestecă boabe de cafea/chimion.

6. Mănâncă Tic Tac. O cutie.

7. Roade gumă non stop. Am cunoscut un tip care a ros o singură gumă de mestecat vreme de 6 ore. Când i-am oferit una nouă, (începuse să mi se facă rău) a replicat cu nonşalanţă: „Am deja, n-ai observat?!”

8. Bea lichior de anason/mentă/plante/cafea. Dar fii responsabil! Nu mai mult de 20 g. Dacă exagerezi atunci nici nu o să-ţi mai pese de respiraţia urât mirositoare.

9. Mănâncă mere/morcov. Iepurii, de exemplu, nu au respiraţia urât mirositoare. Niciodată.

10. Freacă-te cu căpşuni pe dinţi. (are efect înălbitor, mai ceva ca Ace... mda, nu şi la mine).

11. Bea o linguriţă de oţet. Dezgustător.

12. Înghite pastă de dinţi. Un tub. Marca nu este importantă. Cu cât e mai ieftină cu atât faci mai puţină risipă.

13. Cea mai bună metodă, testată de mine, este mestecarea cuişoarelor sau scorţişoarei. De multe ori fac TOT ce-am scris aici, în ordine. Când trebuie să ies. Una după altă dar... NU dispare de tot pentru că e imposibil. Aşa este făcut corpul uman. Resemnează-te.... sau evită ceapa crudă. Când mă interpelează cineva, după ce am mâncat ceapă, vorbesc uitându-mă undeva, într-un punct fix, departe de interlocutorul meu. Sau pun batista la gură, cum am mai văzut. Nu-i civilizat, dar eviţi să ucizi pe cineva. :)

14. Unii beau parfum. Eu nu am avut curaj. :) Plus că sunt foarte scumpe, alea 2 ce am. 5 g de parfum ar costa cam 20 de euro. Ce afacere e asta?! Nu-mi convine. Mai bine miros a usturoi şi ceapă.

Ps. În cazul în care nu îţi place mirosul de ceapă, dar adori mirosul de usturoi, poţi mesteca un căţel de usturoi şi ai rezolvat problema.  :)

Imagini:    http://www.dreamstime.com/free-results.php?searchby=teeth&searchtype=free


Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

  1. Cred ca o sa incerc metoda cu catelul de usturoi. Pare cea mai eficienta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mai stiu de lamaie :).atenueaza mirosul puternic de ceapa sau usturoidar nu-l elimina! :-d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este posibil să elimini mirosurile acestor 2 alimente! Dar... nouă ne place să credem în basme. :-) Lămâia atenuează, uitasem. Mulţumesc. (h)

      Ștergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.