Animale de companie

Pisicuţele.

Toţi cei care mă cunosc se miră când mă văd cu câte o pisică în braţe. Adevărul e că nu am avut niciodată o creatură nevorbitoare în casă, pe post de animal de companie. Igiena este preocuparea mea numărul 1 şi un animal în casă nu e chiar uşor de gestionat. Sunt de părere că animalele ar trebui să aibă locul lor afară. Închise într-un apartament se simt ca într-o cuşcă. Natura este casa lor. Libere să facă ce vor şi când vor... fără orarii. Eu nu voi ţine niciodată captiv niciun animal. Mai mult din lene, cred dar...  Evident. este doar părerea mea.

Totuşi, ori de câte ori alung pisicuţele afară mi se rupe inima. Când închid uşa şi le vad mieunând, uitându-se cu ochi întrebători la mine, simt cum îmi dau lacrimile. Le trimit la locul lor, că au un loc special amenajat acoperit şi curat, dar ele vor în casă: în braţe sau pe masă. Bad kitty, bad!
Numele pisicuţelor ce vezi în imagini: mama= Pepenella; Fiice: Harbuzella, Melonella; Fiu: Shobo. La mine în braţe, în imaginea alăturată, era Harbuzella.
Uite un slide show drăguţ ce am postat pe You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=INDeQP-rQ1w

S-au făcut studii care atestă că animalele de companie ridică moralul şi te ajută să treci peste momente grele. Nu degeaba se numesc "de companie." Ciao.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.