Bloody Mary

Versiune neconvenţională de "Bloody Mary"


Hmm. Am lucrat în baruri/restaurante dar nu prea am văzut lume să ceară aşa ceva. Nu e un cocktail pentru toată lumea. Probabil e şi chestiune de obişnuinţă. Se întâmplă de multe ori ca atunci când guşti ceva pentru prima oară să nu îţi placă. Ori mai rău să gândeşti că e oribil şi mai degrabă mori de foame decât să mănânci aşa ceva. Eu sunt campioană cred... vezi istoria asta: http://reteteindraznete.blogspot.ro/2012/11/pasta-de-orez-cu-sos-de-rosii.html. Totuşi dacă NU îţi place sucul de roşii nu are rost să încerci aşa ceva...dar poate eşti foarte curajos. E dietetic dar sărat.
Am băut de 3 ori în viaţa mea şi tot nu pot să spun că „mor după el”. E ok dar sunt sigură că data viitoare o să-mi schimb ideea. Nu mă dau în vânt nici după votcă nici după sucul de roşii.

Ai nevoie de multe ingrediente pentru reţeta asta. Seamănă mai mult cu o cină decât cu o bautura sofisticată. Pentru cine a fost în Umbria/Italia, acest cocktail m-a dus întotdeauna cu gândul la „pinzimonio”. Nu?!



Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 10 minute
Porţii: 1

Ingrediente:
1. 70 ml suc de roşii
2. 20 ml votcă
3. 1 felie tăiată pe lung de morcov
4.  felie tăiată pe lung de ridiche albă
5. 1  felie tăiată pe lung de hrean
6. 1  felie tăiată pe lung de ardei gras
7. 1 roşie mică
8. 5 măsline verzi
9. 1 felie portocală
10. 1 linguriţă suc de lămâie
11. 5 granule sare
12. piper
13. boia de ardei iute
14. o bucată de ţelină. Posibil dintr-aia comestibilă, nu ca a mea. :)
15. Opţional: 1 ardei iute


Mod de preparare:

1. Curăţă toate legumele şi taie felii sau fâşii.
2. Pune măslinele, roşia, şi celelalte legume într-un pahar mare de votcă
3. Pune sucul de roşii/votca/sarea/piperul/boiaua într-un shaker, zbate bine şi toarnă în pahar.
Hai NOROC!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii