Eu şi dragostea...

Poate cineva se întreabă cum e posibil să-mi placă să mănânc deşi par destul de ”în formă”?!
Secretele vor fi dezvăluite acum. Cred că toată viaţa ta doar asta ai aşteptat. :)

1. Cum am mai zis: nu mănânc chipsuri, fast food; nu beau sucuri (decât foarte rar)
2. Iau micul dejun cu biscuiţi (stil italian) de cereale/lapte cu cereale/porridge şi cafea neagră
3. Nu mănânc între mese. Poate doar fructe: struguri, mere, litchii.
4. Iau prânzul şi cina cam la aceleaşi ore în fiecare zi.
5. Mănânc foarte multe salate crude.

Sporturile ce practic:

1. Mersul pe jos foarte rapid
2. Munca în grădina părinţilor
3. Mai dărâm bucătării (car moloz cu găleţile, sparg ziduri etc)
4. Construiesc pereţi/trotuare etc
5. Tai lemne
6. Ridic saci în pod cu funia etc etc etc

 Deci muncile de jos (de ţăran) mă ţin în formă mai ceva ca mersul la sală. Când merg la părinţi omor 2 iepuri dintr-o lovitură: îi ajut pe ei şi mă menţin în formă. O idee bună, nu-i aşa?!
Mi s-a reproşat că trăiesc în secolul XVIII doar pentru că părinţii au încă un puţ în curte. De fapt e relativ recent. În satul în care m-am născut nu a fost terminată canalizarea. Sincer, eu mă consider norocoasă că reuşesc să trăiesc în toate secolele astea.
Când oamenii mă văd pe stradă în oraş se gândesc că habar nu am ce-i aia muncă grea. Fraţilor.. dacă nu ştiu eu, nu ştie nimeni.
Gătesc pentru o familie numeroasă de când avem 6 sau 7 ani. Îmi amintesc ca şi cum ar fi fost ieri când una dintre surorile mele a venit să mă întrebe dacă vreau să rămân acasă să fac mâncare în locul ei. Alternativa era să merg la câmp (CAP) să culeg ceapă. Pentru mine era totuna. Îmi plăcea să merg la câmp dar nu mai gătisem niciodată. Totuşi aveam doar 6-7 ani şi nici nu ajungeam la plită. Am luat o ladă de lemn şi m-am urcat pe ea. Devenisem „mare” deodată.
Bine, nu am făcut sarmale... doar cartofi prăjiţi cu carne şi o mămăligă uriaşă. Când s-au întors de la câmp, a venit sora să verifice: mi-a făcut complimente după care a luat frumos mămăliga şi a turnat-o înapoi în ceaun. Mda... nu era coaptă bine. Ce ciudă mi-a fost........! Dar din ziua aceea nu m-am mai oprit şi iată-mă acum „mare bucătăreasă”. Sincer nu mă consider o expertă dar îmi place imens şi am o experienţă enorm la activ. Plus că sunt curajoasă şi deschisă la minte.

Visez să ajung să mănânc lăcuste prăjite în stil chinezesc. Acum mi se cam întoarce stomacul numai la acest gând dar cine ştie... ce timpuri vor veni. Am început deja să-mi impun să cred că au un gust formidabil. Ei aşa zic, nu?! Ce, noi suntem mai şmecheri?!

Despre ce dragoste vorbeam?! Despre dragostea pentru pământ. Visez să câştig la loto să-mi pot face singură o casă la ţară. Ce zici, am şanse?!

Dacă ţi-a plăcut orice iniţiativă: un like/share la postări sau pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) sau un mic comentariu la obiect (dacă ai timp) este echivalent cu Mulţumesc.
Şi ca să-ţi stârnesc un surâs ascultă acest cântec/uită-te la video: Cine mi-a împuşcat maimuţa (Fără Zahar) Pentru NON moldovenii, video-ul are subtitrare. :D 
Pace 

Trimiteți un comentariu

6 Comentarii

  1. M-am gândit la Ion când am citit partea cu „Despre ce dragoste vorbeam?! Despre dragostea pentru pământ”. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am citit "Ion", dacă nu-mi amintesc rău e de Rebreanu. Sunt extrem de măgulită că ţi-a venit în minte, în mod involuntar, această impresie. Mulţumesc. :)

      Ștergere
  2. Salut.
    Cand am citit “Când merg la părinţi omor 2 iepuri dintr-o lovitură” egoistul din mine s-a si gandit “Uite ca mai sunt oameni carora nu le ajunge un iepure, dar sa vedem cum ii prepara”. :)
    Referitor la “Dragostea” ta sa stii ca mi se pare perfect realizabila si combinata cu pasiunea ta pentru scris, gatit si a cunoaste/vorbi cu oameni noi, in mintea mea s-a si creat imaginea unei pensiuni agroturistice unde sa se desfasoare tabere de creatie literaro-gastronomice pentru cei cu aceleas pasiuni cu tine (si nu numai) Vezi, nu numai tu visezi cu ochii deschisi.
    Radu. (Tot moldovean)

    P.S. M-am logat ca Anonim pentru ca mi-a venit greu altfel, Mai baga si tu, Logare cu Yahoo, Logare cu Facebook.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciao Radule, îmi face plăcere să te cunosc. :) Frumos visul tău, extrem de interesant. Mă gândisem şi eu... demult. Acum sunt într-o pauză... constrânsă, oarecum. Curios cum, exact ieri seară, am recitit acest post şi expresia la care faci referință mi-a dat fiori. De ce naiba oi fi folosit-o? Dacă am cititori animalişti şi sar pe mine? Neinspirată rău am fost!
      Logare cu yahoo/facebook?! Habar nu am cum să introduc acest sistem. Promit că mă informez. Oricum, ai posibilitatea de a scrie numele. Cred că sub "openID" sau ceva de genu'. Încearcă. :p

      Ștergere
  3. Tot eu, daca o faci pe actiuni, cumpar si eu, chiar daca reusesti sa accesezi si fonduri europene. Radu

    RăspundețiȘtergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.