Paste cu ketchup

La mare cerere, continui saga cu reţete pentru studenţi/elevi sau pur şi simplu pentru acei care nu au chef/timp/răbdare sau înclinaţie pentru gătit. Bărbaţii ştiu despre ce vorbesc. :)

Optimă pentru vegani şi pentru acei care ţin post sau sunt intoleranţi la gluten.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 10 – 12 min
Porţii: 1

Ingrediente:
1. 200 -250 g paste; în cazul meu, (penne) de orez
2. câteva roşii mici şi prăpădite sau mai bine, doar ketchup
3. Opţional: 1 ardei iute/boabe de coriandru
4. 2 linguri ulei măsline sau de care ai


Mod de preparare:
1. Se pun pastele la fiert. 7 minute pentru paste normale, 5 minute pastele de orez, 8-9 minute paste integrale. Depinde de paste, evident dar şi de gustul tău.
2. Cu 3 minute înainte să fie gata pastele pune ketchup-ul (3-4 linguri) în tigaie la încălzit.
3. Scurge pastele şi toarnă-le peste.
4. Pune 4 -5 linguri de apă de la fiert în tigaie, amestecă, acoperă şi lasă să se coacă domol. Vezi aici secretul pastei cremoase :http://reteteindraznete.blogspot.ro/2012/11/ideitrucurisugestii-in-bucatarie.html
5. Când s-a evaporat toată apa se stinge focul se pune în farfurie şi se toarnă uleiul de măsline.
6. Îndrăzneşte, sunt foarte bune. Eu mă strâmbam când vedeam în filme americane paste cu ketchup dar am probat, de curiozitate, şi mi-a plăcut enorm. O mare surpriză.

Poftă bună

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii