Tinctură de ardei iuţi


Iată şi reţeta de tinctura de ardei iuţi. Mi-au cerut-o în mulţi.

Pentru acei care au picioare reci ca gheaţa!!! Femeile ştiu despre ce vorbesc. Antidot natural simplu şi ieftin împotriva frigului la extremităţi. Adică circulaţia sângelui dificultoasă. Nu se bea, se fac masaje! (picioare). A se manevra cu grijă.  


De câte ori soţul/iubitul sau prietena nu s-au înfiorat la atingerea picioarelor tale de ale lui/ei? De câte ori nu a urlat „Sfinte Sisoe parcă eşti o broască/şarpe etc etc etc, dă-te mai încolo, NU te atinde de mine!”
Şi tu... ce rău te simţi când ai picioarele sloi de gheaţă.. parcă n-ai chef de nimic şi totul e griu şi trist. Nu?! Ştiu bine ce înseamnă. 

Ei bine, calvarul acesta a luat sfârşit şi pentru tine şi pentru el/ea. Sticlele cu apă fierbinte m-au ajutat mult dar, de curând, am auzit despre această tinctură miraculoasă FOARTE uşor de făcut acasă.
Băi... nu am fost în stare să deschid o sticlă de spirt. A trebuit să o găuresc! Incredibil. Nu cred că e din cauză că nu am mâncat azi... mai degrabă  cred, că a fost sudată cumva! Sau au folosit super glue, doar ca să râdă de mine. O adevărată conspiraţie!  Mi-au dat lacrimile cât m-am chinuit. Unde mai pui că mi-am julit pielea de pe degete! Ehehe... dacă aş fi avut bărbat... mi-ar fi fost de folos.
Ingrediente:
1. 10 ardei uscaţi cât mai iuţi
2. 150 ml spirt medicinal

Mod de preparare:
1. se taie ardeii cât mai mărunt, dacă-i faci pulbere e şi mai bine
2. se pun într-o sticlă.
3. Se toarnă spirtul şi se zbate bine bine.
4. Se lasă la macerat câteva zile (5-7) după care URAAAAAAAAAAAA. Cu cât laşi mai mult cu atât mai bine. Se zice.

Menţiuni:
1. după cum notezi eu am folosit o sticlă de plastic de la ketchup. Asta pentru că nu am avut o sticlă de „sticlă” dar şi pentru că îmi va fi mai uşor să scot tinctura FĂRĂ ardei; (datorită capacului particular).
2. ATENŢIE: să nu duci mâinile la ochi în timp ce umbli cu ardeii.

Unde mai pui că e şi afrodiziac! Citeşte aici: http://reteteindraznete.blogspot.ro/2012/11/ardeiul-iute.html

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii