Varză murată călită


Varză murată călită ca la mama acasă. Pentru vegani, vegetarieni, celiaci. Absolut irezistibilă această mâncare care emană un parfum deosebit. Dar ştiu că nu place la toată lumea. Italienii, de exemplu, se îngrozesc doar la auzul acestui nume: - varză. Habar nu au ce pierd!

Varza mea este un mix de varză roşie şi albă. Nu am făcut de recent pentru că am uitat să-mi aduc varză de la părinţi. Abia aştept să merg să-mi iau câteva. Ador varza murata.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 20 minute

Ingrediente:
  1. 1 varză murată
  2. 1. ceapă galbenă
  3. 4 linguri ulei
  4. piper negru
  5. Opţional: 1 ardei iute tăiat mărunt
Mod de preparare:
  1. Multă lume ţine varza murată în apă înainte de a o găti. Şi, deşi mănânc foarte puţin sărat,  nu-mi place deloc aşa. Eu o scot direct din moare şi o tai bucăţi micuţe
  2. Tai ceapa; într-o tigaie pui uleiul şi adaugi ceapa să se călească vreme de 3 – 4 minute
  3. Adaugă varza, lasă focul foarte slab. Acoperă, lasă 5 minute. Amestecă până crezi că este gata. Cam 15 minute în total. Nu necesită de foarte mult timp pentru că e murată. Împresoară piper negru şi serveşte cu mămăligă şi ardei iuţi la oţet. Absolut delicioasă!
    Optimă în diete!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii