Ultimele postări
Loading...
Tuesday, 5 February 2013

Borş de pui cu sfeclă


Borş ca la mama mea acasă.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 40-45 minute
Porţii: 4

Ingrediente:
  1. 300 g carne de pui. Spate, aripi. Ce vrei şi ce ai. Eu am început să golesc congelatorul că nu am ieşit din casă de 10 zile.
  2. 1 ceapă galbenă mărişoară
  3. 1 morcov
  4. 1 bucată de sfeclă roşie= 50 -100 g
  5. 1 ardei gras (eu am avut uscaţi)
  6. 100 g paste scurte sau de care vrei
  7. o crenguţă de cimbru
  8. 2-3 linguri ulei
  9. 4 căni apă
  10. 1 cană suc de roşii
  11. sare după gust
  12. Opţional 1 - 2 ardei iuţi.
Mod de preparare
  1. Taie ceapa/ardeii. Rade morcovul pe răzătoare sau taie-l cuburi (arată aşa de frumos). Prepară carnea: taie-o în bucăţi de mărimea care vrei.
  2. Pune uleiul într-o oală, adaugă ceapa, ardeii, morcovul, sfecla. Lasă la călit uşor, vreme de 3-4 minute, amestecând constant să nu se ardă
  3. Adaugă carnea, apa, cimbrul. Acoperă şi lasă să fiarbă la foc domol în jur de 20-30 de minute
  4. Pune pasta şi lasă alte 10 minute
  5. Pune sucul de roşii (este la sticlă; destul de lichid şi acru). Verifică de sare.   

0 comentarii:

Post a Comment

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.

 
Toggle Footer