Dejun englezesc


Nu este o reţetă ci o idee.

Acum câţiva ani am fost la studii în Anglia. Într-o excursie m-am dus (împreună cu alţi colegi de şcoală) într-un local să mâncăm ceva. Era după miezul zilei. Pe listă erau multe chestii şi mie îmi era foarte foame. Trebuie să recunosc că nu mă dau în vânt după bucătăria englezească. La un moment dat văd scris „dejun englezesc”, mă uit să văd în ce anume consistă acest dejun şi-l iau. A fost extraordinar de bun. Mi-a rămas în memorie. L-am făcut de multe ori în Italia. Extraordinar de caloric, interzis în diete.
Astăzi m-am întors din oraş leşinată de foame. Şi mi-am amintit de acest „dejun”; mai ales că am luat o cutie de fasole în sos chili. Este modificat după necesităţile şi gusturile mele

Ingrediente
  1. fasole în sos de tomate (sunt conserve în comerţ, foarte practice şi bune)
  2. 1 - 2 bucăţi cârnaţi (eu am avut cârnat oltenesc, INCREDIBIL de sărat, dar bun)
  3. 1 - 2 ouă
  4. pâine prăjită
Mod de preparare
  1. Am tăiat cârnatul în 3. L-am pus la prăjit într-o tigaie. După ce s-a prăjit (2 minute) am adăugat 1 ou, făcând un ochi. L-am prăjit pe ambele părţi.
  2. Am desfăcut conserva, am pus câteva linguri de fasole - 4 (pentru mine) într-o farfurie şi am băgat-o la microunde, la încălzit (1 minut)
  3. Am aşezat totul pe o farfurie şi am servit cu felii de pâine uscată (fette biscotate- în italiană). Englezii prăjesc pâinea în ulei dar... mie mi se face rău de la aşa ceva. E prea de tot.
Este tare bun, rapid şi-ţi ţine de foame o zi întreagă. Nu cred că aş putea mânca la micul dejun aşa ceva. Decât dacă lucrez pe câmp de la 5. După 3 ore de muncă, un dejun ca aceasta îţi dă forţe.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii