Orez cu porumb, dovleac

O rețetă foarte colorată, sănătoasă, hrănitoare și foarte gustoasă. Combinație superbă de gusturi, parfumuri și arome.
Fără prăjeală, indicat celiacilor, veganilor, vegetarienilor şi celor care ţin post. 

Grad de dificultate: mediu
Timp de preparare: 20-25 de minute
Porţii: 2

Ingrediente:
  1. o bucată de dovleac pentru gătit (plăcintă), eu l-am avut la congelator
  2. 250 - 300 grame orez
  3. 3 linguri ulei
  4. 2 - 3 linguri boabe de porumb
  5. 50 grame măsline negre/naturale/kalamata fără sâmburi (eu folosesc doar cu sâmburi)
  6. apă/supă de legume cât cuprinde (1 cană=200 ml)
  7. sare după gust (îmi cer scuze, mereu uit să scriu sarea dar se pune sare în aproape orice)
  8. Opţional 1 ardei iute
Mode preparare Mai multe detalii despre cum se face un risotto/orez/pilaf în stil italian aici
  1. Curăță și rade dovleacul la răzătoare sau se taie cubuleţe
  2. Ppune uleiul la încălzit, adaugă orezul, măslinele, amestecă şi lasă pentru 2-3 minute
  3. Dacă foloseşti vin acum trebuie să-l pui şi sa-l laşi să se evaporeze continuând să amesteci.
  4. Pune boabele de porumb, adaugă apă (supă de legume) numai cât să cuprindă orezul şi lasă acoperit vreme de 10-15 minute la foc foarte domol.
  5. Verifică de apă, dacă mai trebuie adaugă câteva linguri/după gust. Adaugă sare şi mai lasă vreme de 5 minute făcând atenţie să nu se prindă.  

    Mențiuni

    • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu Mulţumesc.


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii