Paste şi fasole


Pasta e fagioli= în italiană

Optimă reţetă pentru post, vegetarieni şi vegani. Uşor de făcut, consistentă, ieftină şi delicioasă. Merită o încercare!! 

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 15 min
Porţii: 2 - 4

Ingrediente
  1. 2 căni paste foarte scurte, ca în imagine. Eu am pus 2 feluri diferite
  2. o conservă de fasole albă cu sau fără sos/sau fasole albă fiartă deja. Altfel ar dura foarte mult
  3. 5 linguri sos de roşii sau 2 de bulion (dacă nu are deja conserva, oricum cu cât pui mai mult cu atât sunt mai bune)
  4. sare după gust
  5. 4 căni de apă
  6. 1/2 linguriţă piper negru

Mod de preparare
  1. pune pastele la fiert în alea 4 căni de apă. Lasă 8 minute, (pastele scurte fierb mai greu) adaugă fasolea, sosul de roşii, sarea şi lasă să mai fiarbă, acoperit, 5 minute. Foc slab.
Menţiuni
Se servesc numai fierbinţi. Se fac doar cât se pot mânca la o masă. După ce se răcesc se pastele vor absoarbe tot lichidul şi se vor lipi una de alta. Nu foarte plăcut la vedere dar gustul nu se schimbă. Eu am făcut 6 porţii. Am mâncat 2 consecutive că mi-a plăcut foarte mult.  

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii