Ingheţată cu gust de struguri

O altă variantă personală. Cu suc de struguri din compot. Deci această reţetă se adresează acelora care nu ştiu cum (la ce) să întrebuinţeze compoturile făcute-n casă. Un paradox, nu?! Le faci, dar nu le mănânci.
Când m-am întors din Italia cineva mi-a oferit o cutie cu îngheţată de struguri. Am ţinut-o vreo 2 luni în congelator. Nu numai că nu-mi place îngheţata (ştii, nu?) dar aceea cu gust de fructe... bleah. Şi... după ce am gustat din îngheţata italiană... alta nu poate să fie mai bună. Totuşi, m-am înşelat. Îngheţata (românească) cu gust de struguri m-a fermecat instant. Nu am văzut niciodată în Italia... Foarte curios! Cine a fost în Italia ştie de ce fac această remarcă. Acolo-i ţara îngheţatei! Gusturi care mai de care (până şi de ciuperci, radicchio trevigiano, etc.). De prosecco/vin, da, dar nu de struguri roşii. Sau poate n-am văzut eu. 

Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 5 min + 4-5 ore, depinde
Porţii: 2-3
Ingrediente
  1. 200 ml (g)= 1 cană smântână (12% am pus eu)
  2. 1 pahar de suc de struguri negri (compot, în cazul meu)
  3. 2 linguri de zahăr/miere (după gust)
Mod de preparare
Procedeul este similar cu toate celelalte alte reţete personale (de îngheţate) pe care le găseşti în meniul „Dulciuri”
  1. Pune smântâna într-o cutie (mai măricică) Să aibă capac
  2. Pune zahărul în ploaie amestecând foarte bine cu mixerul (4-5 min). 
  3. Adaugă sucul de struguri. Acoperă şi pune la congelator.
  4. Din 2 în 2 ore va trebui să o scoţi ca să o amesteci din nou. Tot cu mixerul. Ca să nu facă prea multe ace de gheaţă.
Menţiuni
  1. Are o culoare fantastică!!! A doua zi culoarea s-a intensificat şi mai mult. (vezi prima imagine)
  2. Nu este cremoasă chiar destul de aspră. Cu cât o amesteci mai des şi mai mult cu atât devine mai cremoasă. Mie îmi place aspră.
Dacă-ţi place, şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.
Să ai poftă. :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii