Salată ştevie cu cartofi

Dat fiind faptul că azi mulţi ţin post negru sau mănâncă puţin, vreau să propun o salată de primăvară simplă, uşoară şi foarte sănătoasă.
Nu ştiu câţi dintre voi s-au gândit vreodată că ştevia este foarte bună şi în salate. Eu am descoperit anul trecut, când întorcându-mă de la părinţi, cu plasa plină de buruieni, eram ruptă de foame şi am făcut rapid o salată din aceste frunze. Am rămas foarte plăcut surprinsă. Credeam că numai gătită este bună dar m-am înşelat. Sunt foarte fericită că am făcut această descoperire pentru  că ce poate fi mai sănătos decât nişte salate verzi ?! Are un gust acrişor, delicat. Dacă foloseşti mirodeniile juste îţi garantez că îţi va plăcea foarte mult.
Este o idee de post, optimă pentru vegetarieni, vegani şi celiaci, dar nu numai.

Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 5+20 = 25 min
Porţii: 3 – 4
Ingrediente
  1. 6 frunze de ştevie
  2. 3 – 4 cartofi fierţi
  3. 1 legătură foi de ceapă verde
  4. 3 linguri ulei de măsline
  5. 1 lingură oţet balasmic (vei observa că e mult mai bună cu, decât fără)
  6. 1/2 linguriţă sare
  7. Opţional: seminţe de floarea soarelui
Mod de preparare
  1. Fierbe cartofii, dacă nu i-ai fiert deja
  2. Curăţă-i, striveşte-i cu o furculiţă, cât timp sunt calzi (aşa-mi plac mie)
  3. Taie ştevia sau rupe-o cu mâna grosolan
  4. Spală foile de ceapă, taie-le
  5. Pune totul într-un bol, adaugă uleiu/oţetul balsmaic, sarea, amestecă foarte bine
Menţiuni
Serveşte pe post de garnitură sau ca o masă completă, cum fac eu. Yummy!!!
Pentru mai multe imagini, te aştept pe Facebook: De gustibus NON est disputandum (Gusturile NU se discută). Dacă-ţi place (pagina), un like (îmi place) m-ar încuraja. Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. o salata numai buna care merge alaturi de o reteta calda la fel de gustoasa, o salata sanatoasa si usor de preparat..

    RăspundețiȘtergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.