Păstăi cu usturoi

E vremea păstăilor, URAAA!!!
Toată lumea găteşte păstăile în acest mod, sunt sigură. Totuşi, mă gândesc că unii nu au făcut niciodată şi o reţetă pas cu pas i-ar ajuta. Am probat mai multe reţete dar aceasta rămâne preferata mea. Simplă şi delicioasă. 
Optimă idee de post şi pentru celiaci, vegani/vegetarieni.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 15-20 min
Porţii: 2-3 (eu sunt mare mâncăcioasă de păstăi = le ador!)

Ingrediente
  1. 500 g păstăi (eu am folosit regina pieței)
  2. 1 ceapă galbenă sau 2 verzi

  3. 8 – 10 căţei de usturoi
  4. 1/2 linguriță boia de ardei iute (Opțional DAR indicat)
  5. 3-4 linguri ulei de măsline
  6. 1/2 linguriță sare (după gust)
  7. 1/2 cană apă = 100 ml

Mod de preparare
  1. Taie capetele/vârfurile păstăilor - spală-le
  2. Spală/taie ceapa şi pune-o într-o oală/cratiță, la călit în ulei (2 min.)
  3. Curăță taie/strivește usturoiul și pune-l peste ceapă. Lasă 2 min.
  4. Pune păstăile, adaugă apa. Pune un capac (deasupra = sună a pleonasm, nu?!) şi lasă să fiarbă (la foc mic) vreme de 15 min.

  5. Pune boiaua de ardei iute (dacă pui), sarea; verifică, amestecă ușor, să nu se rupă păstăile (urăsc când se sfărâmă), și lasă să mai fiarbă descoperit cam 10 min. După gust, oricum
  6. Când am porţionat am mai pus nişte usturoi deasupra. Asta pentru că-mi place usturoiul la nebunie. Cred că de aia sunt celibatară! :D
Menţiuni

Nu mănânc de multe ori pe an şi abia aştept să iasă. Yummy!!!  

Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) un like la pagina Facebook (click) este echivalent cu Mulţumesc şi-mi dă curaj să merg mai departe.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii