Salată verde cu păstăi, cartofi

Începem săptămâna cu o altă combinaţie de salată: vesel colorată, hrănitoare, sănătoasă şi delicioasă.
Recomand cu căldură celiacilor. Optimă idee pentru un picnic. Pentru o variantă de post (vegană/vegetariană) elimină oul.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 15 min
Porţii: 3-4
Ingrediente
  1. 2 legături salată verde. Eu am folosit de 2 tipuri: iceberg şi alta.. care nu ştiu cum se numeşte (seamănă cu spanacul, poate chiar e. Nu ştiu. Am semănat-o la părinţi acum câţiva ani şi nu-mi amintesc ce era)
  2. 100 g păstăi deja fierte (bune şi din conservă)
  3. 1 ceapă verde
  4. 1 ardei gras roşu/verde
  5. 2 plante de lobodă (10 frunze mici)
  6. 3-4 cartofi fierţi (eu am folosit copţi la cuptor că mi-au rămas şi nu voiam să-i reîncălzesc)
  7. 3 linguri ulei de măsline
  8. 1/2 linguriţă sare
  9. Opţional: 1 ardei iute+1 ou+1 lingură maioneză
Mod de preparare
  1. Fierbe cartofii cu tot cu coajă (pune şi oul dar nu-l lăsa să fiarbă prea mult. 3 min e de ajuns pentru că este mult mai bun un pic moale, mai cremos. Evident dacă oul e bio/de casă şi ai încredere că-i proaspăt
  2. Curăţă, spală şi taie salata (eu o rup cu mâna) ceapa, loboda, ardeiul; pune totul într-un bol măricel
  3. Adaugă cartofii tăiaţi cuburi mărişoare, ardeiul iute tăiat mărunt (sau boia de ardei) uleiul sarea, păstăile rupte/tăiate în 3, scoate cu linguriţa conţinutul oului (dacă-i moale); amestecă foarte bine şi, dacă vrei adaugă şi o lingură de maioneză. E optimă şi fără
Menţiuni
Este o masă completă (mai ales dacă pui şi ou). Personal sunt înnebunită după salate şi mereu inventez o combinaţie nouă/originală.  Nu uitaţi că salatele (row) sunt o sursă de sănătate.

Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) un like la pagina Facebook(click) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii