Deliciu din brânză cu Inka, zmeură

Ador prăjiturile cu brânză! Am făcut foarte multe versiuni la viața mea. Mi-au plăcut toate, dar asta este absolut fenomenală. Am avut un oaspete care mi-a zis că a fost cea mai bună prăjitură pe care a mâncat-o vreodată. Ehehe... mi-a crescut tare moralul și vanitatea.
Gust delicat, spumos, proaspăt, sănătos și Delicios!!!
Am făcut și un Tiramisu asemănător cu acest deliciu. Și acesta merită încercat, acum cât poți încă găsi fructe de pădure proaspete. Deși merg și congelate.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 30 min + 4 ore odihna
Porţii: 4-6

Ingrediente
  1. 350 g de brânză (dulce) proaspătă de vaci

  2. 200 g smântână 30% grăsime eu am luat de la oameni, din piață. E singura care devine frișcă aproape instant
  3. 50 g zmeură/sau la alegere, după gust
  4. 200 g mure (sau numai un tip de fructe, cum vrei, ai și poftești)
  5. 3 linguri Inka/sau cafea instant de orz/ ness (dar nu vor putea mânca și cei mici dacă pui ness
  6. 5 linguri zahăr alb sau brun
  7. 6 biscuiți digestivi (se găsesc la Kaufland. Chiar așa scrie pe ei). Sau pune de care vrei tu. Celiacii pot folosi biscuiți fără gluten
Mod de preparare
  1. Bate (mixer) frișca
    cu 2-3 linguri de zahăr până devine frișcă= se întărește (5 min)
  2. Brânza o bați cu 3-4 linguri de zahăr până devine spumoasă (5-6 min)
  3. Amesteci ușor frișca în recipientul cu brânză (3-4 min
  4. Împarți conținutul în 3 părți egale, la ochi așa
  5. Într-una pui Inka (sau ness), amesteci lejer (1 min)
  6. În una am pus zmeura și am amestecat ușor să nu se sfărâme
  7. A treia compoziție am lăsat-o albă/natur
  8. Așează biscuiții pe o farfurie (ca bază de tort rotundă sau pătrată, cum vrei), pune un strat de compoziție, la alegrea ta. Eu am pus compoziția cu zmeură, apoi am pus un strat de fructe (mure, că de astea aveam mai multe)
  9. Apoi am pus stratul alb/natur, alt strat de mure (ca să delimitez nițel straturile)
  10. Ultimul strat a fost cel cu Inka. Am ornat cu multe fructe de pădure proaspete
  11. Am dat la frigider circa 4 ore sau dacă nu ai timp dă la congelator cam 1 oră. Ai grijă că îngheață tare fructele și apoi trebuie să aștepți să se decongeleze
  12. Taie felii și servește rece
Menţiuni

  • Aș fi vrut s-o pun în forme de silicon, ca să nu mă chinui atât la „asamblat”dar n-am avut.
  • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice inițiativă: un like/share la postări sau pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) (sau un mic comentariu la obiect) este echivalent cu Mulţumesc.



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii