Omletă cu varză, pătrunjel, morcovi

O altă variantă de omletă bogată în ingrediente autumnale autohtone.
Culori vii care-ți încântă ochii în aceste zile de toamnă ploioasă. Gustul delicat, ușor dulceag, aromat îți va încânta palatul. 

Foarte ușor de făcut, rapidă și practică. Celiacii sunt invitați să probeze cu mare încredere! De asemenea studenții se pot inspira când sunt în pană de idei.
A avut un succes răsunător!
Grad de dificultate: redus – mediu (dacă nu ai nicio practică urmează paşii şi vizionează şi acest video, te va ajuta)
Timp de preparare: 20 min
Porţii: 3 – 4

Ingrediente
  1. 3 – 5 ouă
  2. 100 g varza proapătă
  3. 2 morcovi micuți (cam 30 g. Eu îi prefer că sunt foarte fragezi)
  4. 1/2 ardei gras/gogoșar/capia, sau unul întreg. Cum vrei/ai/preferi
  5. 1 ceapă galbenă
  6. 1 bucată de praz (eu am pus 2 foi)
  7. OPȚIONAL 100 g cârnat picant
  8. 1 ardei iute/1 linguriță de boia de ardei iute
  9. 2-3 linguri ulei de măsline
  10. 50 g caşcaval/brânză/mozzarella;
  11. 1 linguriță sare sau după gust
  12. 1 legătură de pătrunjel
Mod de preparare - Tigaia din imagine are diametrul 24
  1. Taie prazul/ceapa, rade varza sau tai-o mărunt, spală și rade morcovii pe răzătoarea mică, spală și taie ardeiul, taie cârnatul și pune totul la călit în ulei pentru circa 7 min. Eu am acoperit și am lăsat focul FOARTE slab
  2. Taie sau rade (Dacă pui) brânza/caşcavalul/mozzarella
  3. Spală și toacă mărunt pătrunjelul
  4. Bate ouăle foarte bine (cu un tel, furculiţă, mixer etc.), adaugă brânza, sarea (cu atenţie, prea multă sare nu face bine – se ştie)
  5. Toarnă ouăle în tigaie şi amestecă foarte bine în aşa fel încât ouăle să cuprindă tot ce este în tigaie. Focul la minim, acoperă şi lasă vreme de 4-5 minute
  6. Întoarce omleta cu o farfurie sau cu un capac mai mare decât tigaia. Să nu se rupă. Urmăreşte acest video
  7. Lasă să curgă uşor înapoi în tigaie. Acoperă şi lasă pentru alte 3-4 minute tot la foc slab/minim. În alternativă poţi să o faci la cuptor, dar durează mult mai mult.
Menţiuni
  • Deoarece poate fi servită și rece este un optim ca aperitiv la petreceri de orice gen. Taie cuburi mici (cât o înghițitură), arată excepțional. De asemenea poate fi folosită în prepararea sandviș-urilor = pachet la școală/servici/picnic.
  • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Doamne, arată incredibil!! Am văzut că ai o colecție impresionantă de omlete. Soțul meu e mare devorator de astfel de mâncăruri. Mereu îmi cere o combinație nouă. Am luat foarte multe idei de la tine și toate au avut mare succes. Mulțumesc! mi-ai făcut viața mai ușoară... și cu mâncarea și cu soțul. :D O să-ți vizitez și celălalt blog, mi-a vorbit cineva despre el. Cică ai niște poezii haioase rău. Mă inspiră. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt mare fan omlete (deși eu nu prea le mănânc). Mă bucur să aud asta! Da, mulțumesc pentru vizitele și gândurile frumoase lăsate pe: http://eumerit.blogspot.com Mi-ai ridicat moralul și ai văzut că aveam mare nevoie. (f) O viață delicioasă împreună cu soțul tău. :)

      Ștergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.