Pui cu miere și rodii

Retetă parfumată, aromată, vesel colorată. Încântă nu numai ochii prin aspectul fabulos; dar şi palatul/stomacul datorită aromelor delicate, exotice. Gustul este divin! Absolut de încercat!!!
Optimă idee pentru celiaci.

Grad de dificultate: redus – mediu
Timp de preparare: 60 min
Porţii: depinde

Ingrediente
  • Câteva bucăți de carne de pui sau de care ai/vrei
  • 4 căței de usturoi
  • 1 lingură miere
  • 1 lingură sos de rodii
  • 1 linguriță sare (sau după gust)
  • 1 felie de lămâie
  • câteva boabe de rodie
  • 1 lingură de sos de soia/apă sau vin roșu
Mod de preparare - După cum observi am folosit două tigăi. Nu pentru că-mi place să spăl vase, dar pt că am văzut la televizor un tip care făcea așa și-am zis să-ncerc. Dar se poate folosi și doar o tigaie.
  1. Spală, taie carnea
  2. Curăță cățeii de usturoi și strivește-i
  3. Toarnă sosul de rodii și sosul de soia într-un bol, adaugă carnea pe care ai frecat-o în prealabil cu cățeii de usturoi
  4. Toarnă mierea și sarea, după care amesteci foarte bine=amalgamezi și lași la macerat/marinat cel puțin 1 oră (acoperit) Am pus și câteva boabe de rodii peste carne
  5. Încălzești o tigaie stil grătar (dacă ai, dacă nu e ok și una normală) pui carnea și o lași la foc mediu vreme de 3 min pe fiecare parte
  6. După care torni lichidul unde ai marinat carnea în tigaie (dacă nu muți în altă tigaie)
  7. Acoperă și lasă să fiarbă la foc slab vreme de 15 min (întoarce din când în când) până se îngroașă sosul. Rămâne foarte puțin (se evaporă)
  8. Porționează și pune boabele de rodii deasupra
Menţiuni
  • Servește fierbinte cu mămăliguță cald, cu piure sau salate varie.
  • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu Mulţumesc. 
  • Aviz celor care se inspiră la reţetele mele şi le publică pe alte site-uri/bloguri/pagini. 
  • Menţionează sursa cu link, cum scrie în Licenţa Creative Commons. Nu-ţi asuma merite care nu-ţi aparţin. Ştiu că nu mai exisă conştiinţă/morală, dar măcar: "ce ţie nu-ţi place, altuia NU face!" Muncesc extraordinar de mult şi nu e drept! Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.