Smothie picant

Toată lumea iubește astfel de băuturi delicioase. Nu?!
Sunt foarte nutritive, sănătoase și au culori vesele. Îți dau un aport de vitamine și energie foarte mare. Poate fi servit dimineața, la prânz, cină sau gustare. Atunci când vrei ceva dulce și sănătos.
Îndeplinește și satisface multe gusturi.
Dacă nu ai făcut acasă, crede-mă că-i foarte simplu și practic. Nu ai cum să greșești.
Dar ai nevoie de un blender, este ok chiar și cel vertical (eu de ăla am).
Ideea mea este una destul de îndrăzneață, la prima vedere. Nu am mixat foarte mult și-au rămas fibre de fructe, dar a fost o alegere. Tu îl poți mixa mai mult.
Idee perfectă de a folosi fructele care sunt prea coapte/mature.
Te asigur că rezultatul a fost deosebit de bun.

Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 5 min
Porţii: depinde
Ingrediente
  1. 200 ml iaurt alb (eu am folosit grecesc dar este ok de orice fel, numai să fie natural)
  2. fructe la alegere. Eu am pus 1 banană, 1/2 grapefruit roșu
  3. 4 frunze de saltă verde (sau spanac)
  4. 1/2 linguriță boia de ardei iute
Mod de preparare
  1. Pune iaurtul în recipientul în care vei face băutura (să fie înalt dacă nu ai robot), adaugă fructele curățate, spălate și tăiate cuburi, la fel faci și cu frunzele de salată și boiaua de ardei iute
  2. Mixezi cu blenderul până devine o cremă uniformă, vesel colorată și apetisantă
  3. Pui într-un pahar înalt și servești (rece) cu mult nesaț
Menţiuni
  • Un gust de-a dreptul fascinant ce trebuie încercat!
  • Poți pune orice fel de fructe dorești. Legume, semințe, orice poftești. Numai că legumele trebuie să fie într-o mai mică proporție decât fructele. Dar totul depinde de gusturi. Pune orice îți place și ai.

    Știu că nu este cine știe ce rețetă, dar dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

  1. Ador smoothi-urile, deci trebuie să-l încerc cât mai curând!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice combinatie este delicioasa. Dar praful de ardei iute (chili,paprika, boia de ardei iute) aduce un plus de savoare si sanatate. Pun in orice! (f)

      Ștergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.