Ceai de mere, scorțișoară, cuișoare

Aceasta nu este o rețetă ci o idee. Nonconformistă, îndrăzneața. A cucerit pe toți cei ce au gustat/băut. Seamănă cu ștrudelul la gust. :D
Optimă băutură când ai gripă, răceală sau vrei ceva deosebit. Puțin picantă.
Poate vrei un ceai, dar nu ai nimic în casă, în afară de un măr vestejit. Ideea asta este pentru tine. Că eşti celiac, vegan, vegetarian, ţii post sau eşti la dietă. 

Ingrediente pentru 3 căni (250 ml una)
  1. 1 măr
  2. 3-5 cuișoare
  3. 1 linguriță scorțișoară (praf, sau 1/4 baton)
  4. OPȚIONAL: 1/4 linguriță boia de ardei iute (eu am pus semințele de la un ardei mic iute)
  5. 750 ml apă
  6. 3 linguri miere (sau zahăr) După gust, posibilități, nevoi
Mod de preparare
  1. Pui apa la fiert vreme de 10 min
  2. Speli mărul, îl tai cuburi micuțe și-l pui într-un ceainic sau carafă
  3. Adaugi cuișoarele
  4. Torni apa fierbinte, scorțișoara, acoperi și lași 10-15 min
  5. Verși în cești/pahare și adaugi mierea.
Atenție: Nu turna apă clocotită peste miere, îi distruge capacitățile curative.
Eu nu pun zahar in ceaiuri (ori cafea), insa in cazul asta, mierea este indicata, mai ales daca esti racit.

Poți adăuga și o felie de lămâie. 
Cuburile de mere se pot mânca după, dar nu mai au mult gust. Oricum sunt puțin aromate (ca un ștrudel.)

Te rog, daca ai apreciat, fii generos si lasa un semn (like, share, comment), sau viziteaza-ma pe Facebook si pe celelalte bloguri ale mele: Eu meritPovestea Isabelei. Iar daca citesti in engleza, arunca o privire pe While I breathe, I hope si pe LinkedIn.
Te astept cu mult, mult drag. Multumesc, om cu suflet.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii