Varză călită-cu carne

Varza (murată) călită cu carne de pui

Pentru reţeta de post aici: Varză călită.
Cred că toată lumea ştie cum se face varză călită. Acest post este pentru cine nu a făcut niciodată şi nu are de unde se ştie. Dacă pierd timpul să scriu reţete cunoscute în popor este doar pentru a-i ajuta pe începători. Nu toţi „s-au născut învăţaţi.” şi nu toţi au avut părinţi de la care să înveţe.
Totuşi, aceasta nu este reţeta originală, am adăugat ceva în plus şi am redus timpul de coacere. Mie îmi place foarte mult aşa.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 20-25 min
Porţii: depinde

Ingrediente
  1. 1 varză murată (roşie sau albă)
  2. câteva bucăţi de carne de pui. Raţa este mult mai indicată
  3. 3 linguri ulei
  4. 1/2 linguriţă curry (în loc de piper negru)
  5. opţional dar indicat: 1 ardei iute
Mod de preparare
  1. Scurge varza de moare, taie-o cum vrei tu. Eu am tăiat-o nu foarte mărunt
  2. Pune uleiul într-o tigaie, pune carnea la rumenit (a mea era deja fiartă şi nu am mai pus-o)
  3. Adaugă varza, pune praful de curry, amestecă, acoperă şi lasă la prăjit (foc slab) vreme de 10-15 minute. Verifică şi amestecă din când în când.
  4. Se serveşte fierbinte. În cazul meu, cu mămăliguţă. Delicioasă!!!   

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii