Ardei capia panè

Inele de ceapă se găsesc de vânzare în magazine, dar se pot face și acasă. Așa cum se pot face și florile de dovleac. (click pt rețete).
Nu exagera cu mâncatul că nu face bine siluetei și nici prăjeala nu e foarte sănătoasă. Ştii, nu?
Dar sunt incredibil de gustoase. Trebuie neapărat să-ncerci!
Procedeul este similar cu: „Flori de dovleac” și Inele de ceapă, numai că am aluatul nu mai este de post. Oricum se pot face și cu acel alatul exclusiv pentru vegani/vegetarieni
Grad de dificultate: mediu
Timp de preparare: 20-25
Porţii: pentru 2-3 persoane

Ingrediente
  1. 1 ardei capia sau gras mare
  2. 1 ou
  3. 6 linguri lapte
  4. 3 linguri făină albă de grâu
  5. 1/2 linguriță boia de ardei iute (opțional)
  6. 1/2 linguriţă sare
  7. 1 cană de ulei pentru prăjit (150-200 ml)
Mod de preparare
  1. Spală și taie ardeiul felii de circa 1- 2-3 cm lățime (după gust şi plăcere) și 4 lungime. Cum vrei. Bețigașele de 1x4 sunt super. Eu am folosit Capia, l-am tăiat fără să-l desfac și am făcut niște 8 (opturi) grozave
  2. Pune oul într-un bol, bate-l cu telul, adaugă laptele, făina, sarea, boiaua (eventual) și amestecă totul foarte bine. Faci un aluat puțin mai gros/compact ca la clătite s Cu cât e mai gros cu atât va fi mai mare stratul de „clătită”. Mie nu-mi prea place gros
  3. Pune uleiul la încălzit într-o tigaie/cratiţă
  4. Ia rând pe rând câte o bucată, trece-l prin aluat (să se prindă bine de el) şi când uleiul sfârâie pune-l la fript. 1-5-6 câte încap în cratiţă/tigaie. Foc mediu cam 2 min pe fiecare parte. Depinde de focul tău. Întoarce pe o parte şi pe alta. Stai lângă tigaie şi ai grijă să nu se ardă că nu e bine, devin foarte amare
  5. Când sunt gata (culoarea trebuie să fie aurie) scoate-le şi aşează-le pe hârtie absorbantă deoarece au foarte mult ulei
Menţiuni
  1. Un aperitiv ORIGINAL şi delicios. Optim pentru orice petrecere.
  2. Dar... este delicat. Trebuiesc servite în ziua în care sunt făcute
Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu  Mulţumesc

Să ai poftă. :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii