Salată varză murată cu ardei, susan - de post

Cui îi place varza murată nu are cum să nu se îndrăgostească de acest mixt de „bunătățuri”.
Am probat deseori, varie combinații de varză murată. Aceasta este una dintre preferatele mele.
Asta pentru că am început o dietă de detoxificare și slăbire. M-am îngrășat 2 kg în ultima perioadă și vreau neapărat să le dau jos până la Crăciun.
Optimă în timpul postului, pentru vegani/vegetarieni şi pentru celiaci (gluten free).
Asta a fost prânzul meu (1 porție, nu două).

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 20 min
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 1/2 de varză murată (cam 250-300 g)
  2. 1 ceapă roșie + 4 cepe verzi (foi). Aceasta din urmă este opțional;  aveam în casă rătăcită prin frigider
  3. 2 ardei grași copți (am avut la congelator), dar poți pune-n loc ardei proaspăt
  4. 2 linguri susan (conține calciu mai ceva ca laptele)
  5. 1 ardei iute sau 1 linguriță boia de ardei iute (arde grăsimile. Pun în orice mâncare!!!)
  6. 3 linguri ulei de arahide (sau de care ai/vrei: măsline, floarea soarelui)
Mod de preparare
  1. Taie varza mărunt și pune-o într-un bol mai măricel
  2. Curăță, spală și taie ceapa peștișori
  3. Pune ardeii tăiați, susanul, uleiul.
  4. Amestecă și servește cu mult gust!
Mențiuni
  • Cum am zis, sunt la dietă și am servit-o ca pe o masă completă (ceea ce și e), dar poate reprezenta o optimă garnitură la cartofi prăjiți, carne, pește, etc. 
  • Pentru alte rețete similare de post sau nu, vizitează meni-ul din prima bară de sus (stânga) Salate”. (nu se prea observă).
  • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii