Salată cu păstăi, măsline - de post

Am publicat una cu carne și ou, iată și varianta de post.
Colorată, aromată, hrănitoare, foarte sănătoasă și delicioasă. O masă completă optimă pentru vegani/vegetarieni, celiaci (intoleranții la gluten).
Recomand cu căldură celiacilor. Optimă idee pentru un picnic. 

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: Variabil
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 100 g păstăi deja fierte (bune şi din conservă)
  2. 1 ceapă (bună și o legătură de ceapă verde)
  3. 2 cartofi fierţi
  4. 1 roșie
  5. 1/2 linguriţă sare (după gust)
  6. 1/2 linguriţă piper negru
  7. 50 g măsline negre (fără sâmburi. Eu am pus întregi, ca de obicei)
  8. Opţional: 1 ardei iute + nuci, semințe varie
Mod de preparare
  1. Fierbe cartofii cu tot cu coajă
  2. Curăţă, spală şi taie ceapa, roșia; pune totul într-un bol măricel
  3. Ocupă-te de cartofi, curăță-i și taie-i cuburi mărişoare, ardeiul iute tăiat mărunt (sau boia de ardei, eventual) uleiul, sarea, păstăile rupte/tăiate în 3, maslinele; amestecă foarte bine
Menţiuni
  • Este o masă completă, foarte hrănitoare. Părerea mea, evident.
  • Pentru mai mukte rețete de genul vizitează prim bară din meni-ul de sus (stânga) SALATE.
  • Dacă ți-am dat o idee, și ți-a plăcut, orice inițiativă (like, share, comment) mă încurajează. Mulțumesc. 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii