Cotlet de porc în sos de rodii

Nu sunt mare amatoare de carne... se știe. Iar carnea de porc nu e deloc o carne pe care o gătesc cu drag. Am probat rețeta doar pentru TINE. Făcut la grătar (tigaie de teflon în cazul meu). Aromat, ușor dulceag, delicat. Este mai mult o idee decât o rețetă. Al meu a fost copt foarte bine; nu-mi place în sânge.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 20 min + 1 oră macerat
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 2 cotlete de porc (sau mușchi, etc)
  2. 2 linguri sos de rodii/suc proaspăt de rodii (mi l-a dat cineva din Iran, parcă. Este foarte gros. Nu știu unde se poate găsi în România. Nu am văzut niciodată, dar n-ar fi rea o sticluță-n casă)
  3. 1 linguriță boia de ardei iute
  4. 1 linguriță usturoi pisat/praf/deshidratat
  5. 1 linguriță sare
Mod de preparare
  1. Toarnă sucul/sosul de rodii peste carne, adaugă usturoiul praf, boiaua de ardei, sarea. Acoperă și lasă la macerat în jur de 1 oră.
  2. Încălzește o tigaie de teflon (care nu lipește), a mea imită grătarul, după cum vezi
  3. Pune cotletele în tigaie
    a. Dacă le vrei coapte bine (în interior) foc slab, lasă vreme de 8-10 min pe fiecare parte
    b. Dacă le vrei mai în sânge, lasă focul tare, prăjește 5 – 6 min pe fiecare parte. Ai grijă să nu se ardă!
  4. Servește fierbinte cu piure de cartofi, legume la cuptor (de ex.) sau cu mămăliguță și mujdei
Mențiuni
  • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii